Tema: Re: Parketlentes - kokias rinktis
Autorius: UAB GAIRIJA
Data: 2010-02-09 09:13:40
> as irgi nematau
> bet Jauciu ir visi kas ateina , aishku tipo saugot reikia BET nesaugom :)
> pvz slapiom kojom ish vonios slep slep kaip per sugertuka
> dvievishkas jausmas
>
> lakuotos=laminatas kolega
> cia jau kaip vidas mak???? sake nx nelygys :)

Nu negalejau tokios nesamones parasyti.
Isivaizduok, kad zmogui stato rangovas uz 500,000, o kaimynas imasi statyti
uz 100,000 lygiai toki pati nama. Abeju zmoniu poelgiai skatintintini.
Skirsis pas juos apdaila, baldai, gerbuvis. Bet ne tiek skirsis, kad zmogus,
statantis nama uz 500,000, turetu teise aiskinti apie lygi savo kaimynui.
Tai as kaip ir uzsistojau vargsa kaimyna sakydamas pasikelusiam, kad "tu
pats ubagas, nes tavo langai plastikiniai, o tu dar kazkam aiskini kokios
turi buti grindys" Ar kazka panasiai.
Su malonumu perskaiciau patarimus. Kokia parketlente rinktis? Mano atsakymas
butu, jeigu langai plastikiniai, sildymas radiatorinis, stogas skardinis,
fasadas tinkuotas, baldai laminuoti, garaze vokiskas automobilis -
parketlente rinkis pigiausia. Jeigu ne tuomet atsakymo nezinau ir patarciau
kreiptis pas interjeru profesionalus, nes turint tiek pinigo praktiskumas
atsiduria antrame plane. Pratesiant jusu minti apie mano asmeni pasakysiu,
kad plyteliu jau niekada nedesiu; del kamstiniu grindu turiu abejoniu;
linkstu prie suneriamos parketlentes arba laminato.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4849 (20100208) __________

http://www.eset.com