Tema: Re: Parketlentes - kokias rinktis
Autorius: eimaz
Data: 2010-02-06 02:03:18
pas mame sudetas 3-sluoksnis parketas su grioveliais. man asmeniskai labai
graziai atrodo. kol kas jokiu bedu del isvalymo nematau. plaunant viskas
isiplauna. gal veliau ir daugiau purvo prisines.
o parketlentes tam ir klijuojamos prie OSB ar pan pavirsiaus, kad vasara
nesijaustu salcio. ar kiek imanoma jo maziau jaustusi.