Tema: Re: Parketlentes - kokias rinktis
Autorius: Resolut
Data: 2010-02-06 00:50:18
Alyvos pliusas- lengvas remontas, malonu kojai,jei basas. As basas nemegstu, tai man kaip ir px.
Remontas-  mazasis su flomasteriu labai nuosirdziai , paspausdamas ir padauzydamas, nuspalvino mazdaug 2 m2 sviesaus alyvuoto.  Trynem gal 2 val ivairiom chemijom- vis tiek liko. Kita ryta nusveiciau ranka  svitriniu ta plota. Uztepiau alyva - neliko jokios zymes. Su laku, itariu, to nepadarysi.