Tema: Re: Grezinys
Autorius: Sharp
Data: 2010-01-27 14:33:47
numatomos vietos tai ten dar turi i visokias saugos zonas isipaishyti. bile
kur negrezia.

o greze "Geologiniai Tyrimai", jie VLN, konarskio gatvej sedi tam geologijos
institute.
Kauno hidrogeologijos durys - shalia jei ka ;) Tik mano laikais
hidrogeologijos tas
"atstovas" laaaabai jau pasikeles buvo.

Kaina nezinau kokia siais laikais. Tada atrodo ar tai 105 ar 130 uz metra
buvo...