Tema: Re: Q: Grezinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-27 10:19:01
Ash nors prie Vilniaus gyvenu, pasirinkau Kauniecius - Hidrogeologija. Kaina
aisku priklausys nuo gylio. Man apie 40 metru su viskuo (grezinys, siurblys,
hidroforas, vamzdynai, etc) atsistojo kazkur apie 11.000 Lt.  Gyli
preliminariai tau paskys grezejai. Dar gali geologijos tarnybos puslapuje
susirasti kokiame gylyje pas kaimynus.