Tema: Re: Q: Grezinys
Autorius: Sharp
Data: 2010-01-27 14:02:47
geriau statyt nugelezinimo atskira, jis dar ir pavalo nuo nuosedu,
kuris prasmunka pro paprasta meshanini mikrofiltra. tik nugelezinimo
filtrai gan smarkiai dusina vandens debeta! ture uomeny kad vonia
prisileis leciau, jei turi RAINdance tipo dusho galvas - gali pasirodyti kad
pagaidejo apsipylimas...
vienzu patarimas imt nugelezintoja su kuo didesniu debetu (pagal pinigine).