Tema: Re: Q: benzininis pjuklas
Autorius: Kobra
Data: 2010-01-21 11:52:13
is savo patirties zinau, kad perkelimas gamybos i treciasias salis bent jau
is pradziu kokybe nusmukdo, kol to per laika neistaiso suinteresuota salis,
t.y. savininkai. siuo metu ju savininkai jau nebe electrolux, o kazkoks
investicinis fondas, kuriam rupi ne kokybe, o kiekybe bei minimizavimas gam.
kastu bei gautas pelnas. pilnai tikiu, kad tuo Husqvarnos brendas atsiras ir
supermarketuose.