Tema: Re: Q: benzininis pjuklas
Autorius: Sharkius
Data: 2010-01-21 11:41:18
Na matai, "kinietiskas" kinietiskam nelygus:) jei visas 3kw pluklas, imant
konteineri kainuoja 30eur, su pristatymu i europa, tai pats supranti kokia
ten kokybe ir kokios gamintojo garantijos:) Taciau tas daiktas vistiek
veikia ir visada bus kas ji pirks. O apie husqvarna tai nemanau kad jie
nusiris iki tokio lygio, lieps gamint taip kaip priklauso, todel ir kaina
bus tokia kokia priklauso, visi bus patenkinti ir net nepastebes kad
profesionalus modeliai atpigo ar pasidare niekam tike.