Tema: Re: benzininis pjuklas
Autorius: pablas
Data: 2010-01-19 13:58:10
Kobra rašė:
> Tai parasyk priezasti del ko, kas, kokiame mieste ir t.t. Nes toks
> vaizdas,kad is stihl konkurentu stovyklos esi.  Butum boba, tai tiktu
> posakis - visi vyrai kiaules. Sunku paskambinti i ginala ir pasakyti beda
> arba liepti dileriui, kad nusiustu i ju remonto centra ir pateiktu isvadas
> rastu, kodel uzlinko pjuklas?
> Pats turiu trimeri, pjukla - jokiu problemu. nuveziau, pareguliavo,
> pagalando grandine ir vsio. Cia Kaune.

  Priezastis labai paprasta: nusipirkau neteisinga modeli, kuris buvo
gaminamas Kinijoje. Po neilgo (gal koki menesi) ir neintensyvaus
naudojimo eme blogai vestis,neeme apsuku. Pats nuveziau
i Ginala. Atsakymas - naudotas netinkamas kuras.Be tepalo!
Argumentai, kad tas pats kuras buvo naudojamas dar trims pluklams ir
strimeriui, nepadejo.(beje, naudojam tik firminius tepalus, kuro
maisymui yra atsakingas zmogus, kuris daro tai daug metu.Net nera
prielaidu, kad butu naudotas benzinas be tepalo). Po dvieju pokalbiu
telefonu nusispjoviau ir padejau ta reikala visam laikui. O pjuklas
tebeguli Ginale :) Taigi mano zodzius galima patikrinti.
   Kai isigijau pirmaji pjukla, buvo iskiles panasus gincas, bet tuomet
Ginalas dar buvo mazas - girdejo, ka liaudis kalba :)