Tema: Re: medines grindys ir grindinis sildymas
Autorius: Gedas B
Data: 2010-01-19 08:36:17
Nu tai ir as pridesiu del informacijos...
Pas mane visas pirmas aukstas grindinis sildymas ir kambariuose klijuotos
trisluoksnes parketlentes o virtuve, tamburas ir sanmazgas plyteles...
Viskas prijungta prie to paties kolektoriaus...
Basomis vaikstant; plyteles zymiai siltesnes negu parketlentes. Is to darau
isvada kad plyteles smarkiai geriau praleidzia siluma ir todel efektyvesnis
daiktas tokiam sildymui.