Tema: Re: medines grindys ir grindinis sildymas
Autorius: ND
Data: 2010-01-18 11:19:09
prapleciu klausima jei galima. o vitrinos pas pati yra, koki sprendimas cia
padaryt? konvektoriai netinka (netelpa), pyteles klijuot toj vietoj butu
galima, bet noretusi vientisos medines grindu dangos, jei deti ta pacia
danga ar silumos palei vitrinas nebus mazai? daryti atskira grindinio atsaka
vitrinoms ir kelti joj temperatura? daug klausimu:) kaip sprendet jus?