Tema: Re: medines grindys ir grindinis sildymas
Autorius: Resolut
Data: 2010-01-18 12:29:25
Pas mane irgi ner konvektoriaus palei vitrina. Nei rasoja stiklai , nei
grindys sala. Tiesa, ties vitrina tankiau vamzdeliai pakloti ir tiek .Ir
stiklai dvieju kameru.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4782 (20100118) __________

http://www.eset.com