Tema: Re: Langu montavimas: i anga ar i apsiltinima?
Autorius: svk
Data: 2010-01-08 15:42:00
Na ką aš žinau:
Drėgmė pagal kažkokį archainį matuoklį - apie 50%, kartais daugiau, kas
yra norma. Nosys nedžiūna. Žmonių gyvena nemažai, ūkis gyvas, tad
pakvėpuojame ir kt. normaliai. Rekuperacijos nėra. Namie apie 20 palaikome.
Langai prieš 6-7 metus statyti buvo vieni geriausių tuo metu: Faugos,
net 4 kamerų profiliai, selektyviniai stiklai, dujos pakete.
Rasoja normaliai, kai tik lauke -10 ir daugiau, bet išvalai kartą - kitą
ir viskas. Nekreipiu dėmesio. Viename vonios kambaryje, kuriame aiškiai
šilčiau nei kitur - jau neberasoja. Ten kur po langu radiatorius -
rasoja mažiau, bet kai langas per pusmetrį gilyn - radiatoriai nelabai
ką gelbėja.
Tad mano atveju gal kiek gelbėtų rekuperacija, bet drėgmės žiemą nėra ir
taip per daug.
Šiltesni langai - tarkime trijų kamerų - greičiausiai padėtų, bet mus
atkalbinėjo nuo tokių gamintojas - tipo varčios darosi per sunkios,
vyriai nelaiko ir pan.