Tema: Re: Langu montavimas: i anga ar i apsiltinima?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-08 13:45:59
Dar ir dar karta kartoju - rasoja ne nuo to kas kur kaip shyla...
rasoja nuo to, jei kambaryje drėgme per didele...

Kuo didesne santykinė drėgme, tuo reikia mazesnio temperaturu perkrycio,
kad ji pavirstu i 100% o tai reiskia rasojima.....
PVZ galiu pateikt pavyzdi, kai net visai nesildomam name langai
nerasoja.... idomu kodel ? :)
arba pvz masinoj ar daznai randi uzsalusius is vidaus langus? nors
masina nesildoma stovi visa nakti?

Isvada - jei yra gera ventiliacija ir dregme name apie 50% - rasojimo su
normaliais langais tikrai nebus, na, jei langas metalinis ar dar koks
super laidus silumai, tada taip, nes bus labai saltas jo vidinis pavirsius.

reikalinga temperaturu skirtuma prie tam tikros absoliutines dregmes
galite pasiziureti cia:
http://helmer-verfahrenstechnik.de/bilder/hx-Diagramm.jpg
nu kas nesupranta, deja, padeti niekuo negaliu... :)