Tema: Re: Langu montavimas: i anga ar i apsiltinima?
Autorius: svk
Data: 2010-01-08 13:06:34
Realiai, tai kuo toliau į lauką iškiši tą savo langą, ir gausi juo
didesnes palanges - juo daugiau šansų bus, kad langai rasos, nebent
temperatūra bus kosminė namie, ar langai kosminiai, ar kažkokie
netradiciniai šildymo sprendimai bus sugalvoti. Aš neišnešiau niekur sav
langų, bet palangės jau gavosi apie 45cm  ir langai, jei lauke daugiau
nei -10 sėkmingai rasoja - tiek ten kur radiatoriai po langu, tiek
juolabiau - kur grindinis šildymas.