Tema: Re: Sprendimas kb
Autorius: 2ju
Data: 2010-01-01 14:06:09
faktum kitchen su abstract durelem?

bendrai paemus is daug pavyzdziu, ka esam mate, atrodo neblogai. vizualiai rezultatas butu geresnis, jei su blizgesiu nebutum persistenges- subtiliau reiketu zaisti tokiais elementais. dureles, grindys, plyteles- man blizgesio perdaug.

kitas dalykas- funkcionalumas. imho patogiau stalciai po kriaukle- istraukiami 1/2 stalciai su siuksliu kibirais ir seimininkes zavinciais priedukais

+ pagal virtuves irengimo desningumus, irangos seka turetu buti tokia: saldytuvas/ kriaukle/ virykle. pagyvensi, pasakysi, ar toks sprendimas tau pasiteisino. kur irankius desit? po plyta ar paskutinej spintelej?

kodel saldytuvas neimontuojamas? kur orkaite?