Tema: Re: dazyta virtuves siena aplink kriaukle ir virykle
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-29 19:36:48
Panasia problema sprendeme ir mes, atrode, kad problema neisprendziama, bet
sugebejome susitvarkyti.
Pas mane virtuvinis vienspalvis vaniles spalvos, sienos tamsi vanile,
grindys uosio parketlentes, aplink virtuvini panasios saplvos plyteles su
akmens imitacija.
Problema kaip parinkti plyteles sienai ir koki imti stalvirsi.
Rinkome pora mensiu, pritempeme kruvas plyteliu ir stalvirsiu, rezultate
supratau kelta dalyku.
1. Nereikia sienu plyteliu derinti prie grindu - tai dvi atskiros
plokstumos.
2. Labai svarbu virtuvinio forma, tas formas turi atspindeti plyteliu
formos.
3. Plyteliu spalva turi buti artima virtuvinio spalvai
4. Plyteliu dekoras suteiks virtuvinaim veida, tik negalima perkrauti.
5. Stalvirsi emiau vienspalvi ir derinau prie virtuvinio rankeneliu (plieno
spalva)
6. Pagrindinis punktas jokiu budu neperkrauk nei spalvomis nei formois nei
cackais pacackais. Venk visokiu trikampiuku ties plyteliu ir stalvirsio
sandura. Tegul plytelininkas pasistengia ir priveda plyteles prie stalvirsio
ir turesi puiku rezultata.
Jei idomu galiu mesti savo virtuvinio foto.