Tema: Re: dazyta virtuves siena aplink kriaukle ir virykle
Autorius: Linelis
Data: 2009-12-29 15:48:48
atskirkit zmones kiek ir kaip galima plauti nuo plaunamu dazu ir nuo
plyteliu - tai diena ir naktis
zinoma kad nuvalysi aptaskymus nuo dazu, ale kai tai reikia daryti keliskart
i savaite, paskaiciuok ilgaamziskuma dazu ir plyteles.
tuoj ribegs kazkas ir pasakys kad gali perdazyti ... ir jis bus teisus, ale
+ pinigai ir papildomas uzsiemimas, kurio nieks nenori.
uzdesi plyteles ir pamirsi, ir nereiks daryt nieko 10metu. Tuoj pribegs
kazkas ir pasakys, kad dazai pigiau ir jam vistiek virtuves nusibos ir jis
viska keis po 5metu .... ir galbut jis bus teisus, bet paprastai statistinis
namu gyventojas remontus daro ne reciau kaip kas 10metu ( nu pamastykit
patys kiek laiko gyvenat po remontu? , as nekalbu apie naujakurius)

Mano tarpsventine gyrta galva vyrtuvei tinka tik plyteles, stiklas (jei ji
galima optimaliai pritaikyt) nu o galiausiai galima deti plokste padengta
HPL, tai yra kaip stalvirsis, ir spalva galima ta pacia parinkt kaip
stalvirsio, tik kaina kazkur apie 150Lt/m2 gaunasi ir nerekomenduojama prie
dujines kaitlentes del gaisro tikimybes.
mastykit

su sventem visus