Tema: Re: Renkuosi lcd tv
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-30 11:14:46
nepastebejau. reiks gryzus kaip nors specialiai uzdet ISM paterna kur
spalvu kvadratukus rodo ir paziuret. Siaip aisku as prisikishes
neziuriu. is 3-5m tai viskas puiku. Matai dabar laukiu tu 200 run-in
hours. Tai primazines ryskumus visokius, gal dar ir nuo to priklauso?
Siaip tai elektromarkt kai ziurejau tuos plazmas tai vaizdas tikrai buvo
pobaisis ypac gala HD kanalu, bet jie ten visi sujungineti per coax nuo
vieno STB. As pats dar HD kontento neisbandes, nes neturiu nei bluray
nei kompo is kurio per dvi-hdmi galeciau vaizda paduot. Laukiu kol
gausiu WD tv live - tada isbandysiu bluray ripus.
Siaip SD namie visiskai kitas reikalas, bet as per HDMI pasijunges. Gal
nuo to priklauso dar tie mirgejimai, arba mano akys ne tokios jautrios?
---
Bangis