Tema: Re: Renkuosi lcd tv
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-29 02:35:19
Nu kol kas 42pq600 + interaktyvi Gala = tik teigiami ispudziai. Lietuvos
kanalu kokybe aisku zemiau kritikos isskyrus atskirus filmus ar laidas.
Siaip toks ispudis kad is lietuvisku geriausia rodo LTV. Kol kas su
jokiais setingais per daug nezaidziau, tiesiog atjungiau visokius ten
"edge enchanser", triuksmu mazinimus ir dinaminius kontrastus tik
energijos taupa = vidutine. Ir biski su spalvom pazaidziau pagal
avforums rastus pasiulymus, nors siaip ir paprasciausias "Cinema" puse
velnio. Laukiu kol tos 200 run in valandu praeis.
  Laukiu nesulaukiu WD tv live kad isbandyti mkv :) "ala HD kontenta".
Is hdd pajungto per USB groja viska ka pakishau isskyrus mkv ir flac'us.
Kadangi 99% ziuriu SD turini, tai kiek esu mates pas pazistamus visokius
LCD sita plazma mano tolerancijos testa praeina su kaupu. Vienu zodziu
kaip pirkis uz nepilnus 2000Lt manau gausiai vykes (tpfu tfpu tpfu kad
neprisigirciau).
---
Bangis