Tema: Re: Renkuosi lcd tv
Autorius: Sharp
Data: 2009-12-29 10:56:58
Bangi, o tau naujoji plazma nemirksi ( ala kaip 50HZ TV), kai rodo kazka
bright, tarkim bright white,
o tu ziuri kiek pro shali. Shiaip beslampinedamas Megoj, Senukuose uzmeciau
aki i PQ6000 +
shalia dar stovejo LCD LG 37LH3000, tai man kazkaip susivaideno, kad shita
plazma
duoda sioki toki mirgejima. o gal ten tas 600HZ atjungtas ar siaip
nuderintas i shona TV stovi....