Tema: Re: zingsnis po zingsnio
Autorius: Arunas
Data: 2009-12-23 17:20:42
Tas kas norejo jau atsake i tema, o tas kas norejo prisikabinti,
prisikabino. Jeigu jums esme pamokyti gramatikos, tai burkites i bureli
ir te mokykite! Ar as prasiau manes pamkyti taisiklingai rasyti? Primetet
ne tik savo nuomone bet ir tai, kaip kiti turetu i visa tai reaguoti.
Tokiu zmoniu nemegstu. Jus esate ne pas save namuose, o as ne sveciuose,
tai atvira erdve. As jusu neizeidinejau ir neverciau jaustis nejaukiai.
Visi sitie dalyviai gramatyniai esate kenkejai, nes uzvertete
informaciniu ir nereikalingu slamstu, visai ne i tema, maza to dar esate
pikti, nors ir norejote gero.
Informacija jau radau anlgu kalboje, tad sunkumu nesudare, teko tik
specifiniu zodziu reiksmes aiskintis.
Zodziu sitame grupse gavau demesio is madmuozeliu ir ponaiciu, gerai save
pristatanciu ir labai isizeidzianciu :) Tiesa o jus ka nors apie statybas
ismanote, jei ne, tai kokio velnio kisates su tom gramatinem klaidom,
norite isprasyti, tai bukite atvri, taip ir rasykite, kad lauk is musu
pasaulelio silto ir jaukaus.