Tema: Re: zingsnis po zingsnio
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-23 14:08:16
Matai, tu visiškai teisus, ir tikriausiai ne vienas taip padarys - ne
dėl pirmojo posto klaidų, bet dėl tavo požiūrio į save (ir kitus).

Jeigu tavo tikslas - reikštis į eterį, tai žinoma, tai yra visiškai
nesvarbu. Bet jeigu tavo tikslas - gauti geranoriškų patarimų, tai,
manyčiau, tai neatitinka tavo interesų.

Bet tai, liaudis jau seniai žino - kaip pasiklosi, taip išmiegosi...