Tema: Re: zingsnis po zingsnio
Autorius: arunas
Data: 2009-12-23 13:11:13
Jo esu sutikes tokiu kurie prisistato nerealiai, o kai reikia parodyti apart
geros kalbos zinojimo, tai ir snipstas.
As bent neslepiu to, ko nemoku ir to kas man nera pirmumo vietoje.
Nuo mokyklos laiku, del arogontiskos ir piktos mokytojos as pradejau nekesti
lietuviu kalbos gramatikos.
O del bendravimo, tai nejaugi susitikes su zmogum emi su juo susirasyneti ir
aptarineti vienas kito klaidas? Nemanai, kad gali uzsirauti ant tokio, kad
jis tau tas klaidas sukis adgal, tik per kita vieta :)