Tema: Re: Klausimukas Terpentinui
Autorius: Resolut
Data: 2009-12-14 10:57:10
Geriau toki. Bus koki 10 k pigesnis nei roth....er
Kazka panasaus turiu ,kelintus metus neatsidziaugiu. Vejas
neuzpucia.http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6824 Ir ukyje, ir
gamtoje, ir kapinese  :)

O zidinio ikurimui naudoju sausa spirita.
http://www.senukai.lt/santechnikos-prekes-saunos-ir-zidiniai/sildymo-prietaisai/zidiniai/kieto-kuro-zidiniai/idegtukai-ugnies-balti_5.html

kainuoja 15-17 lt 100 tabl.Galetu ir pigaiu.  Degdamas visai nesmirda.  Tik
pacios tabletes tokia zuvim biskli atsiduoda. Bet negali lyginti su visokiai
impregnuotais kartonais.

p.s. nuo kada senukai kainu neberodo internete ?Tik e prekyboj ....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4653 (20091201) __________

http://www.eset.com