Tema: Re: Klausimukas Terpentinui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-14 10:36:23
Kadangi spiritiniai degus skysčiai greitai garuoja pliūpsnio temperatūrai
pakelti skiedžiama vandeniu (kartais persistengiama) taip pat naudojami
įvairūs tirštikliai kurie tą produktą padaro tirštesnį. Rašo visokius
niekus, kaip antai "Naujiena - želė griliui". Pagal idėją jis turėtų lėčiau
garuoti, mažesnis sunaudojimas, bet praktiškai rezultatus patys matote.
Todėl aš visada vengiu degių skysčių alkoholio pagrindu ir naudoju
parafinus, jų pliūpsnio temperatūra ne mažiau +38C.  Kai alkoholio apie
+13C. Tai reiškia parafinų (vaitspirito pagrindu) pagamintas produktas
užsidegs viršijus +38C o alkoholio tik +13. Vasaros metu alkoholio produktus
labai pavojinga naudoti, nes vasaros metu +13 natūrali temperatūra, ir
įžiebus degtuką jis akimirksniu užsidega. O parafinams reikia laiko, kad
degtuko liepsna jį pašildytų ir leistų palaipsniui įsisdegti, tuo pačiu
parafinai geriasi o spiritiniai garuoja ir sprogsta.
Taigi sėkmės kepant.