Tema: Re: Klausimukas Terpentinui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-12 21:47:32
Matyt nupirkai maximoje Lestos gamybos eco :) Visi degus skysciai skirstomi
i vaitspirito pagrindu pagamintus ir etilo alkoholio. Tau matyt i rankas
pateko etilo alkoholio ir vandens mixas. Buvo atvejis atejo pas mane draugai
isikepti desreliu ir kol as plepejau jie ant grilio uzpyle savo atsinesta
lestos eco va sitas
http://www.lesta.lt/produktas.php?sk=laisvalaikiui&id=3&idp=2
Tai blyn jis ne dege bet gesino :) Atsinesiau as is garazo teisinga skysti
ir akimirksniu problema isprendziau, o sita pasiemiau i laboratorija, ten
pagal tanki primeciau, kad vandens jame apie 80%.
IMHO patys pirkejai locheliai kai juos mausto, reikia grazinti i parduotuve
ir dar skunda parasyti. Is musu normaliu produktu maximos neima, bet ima va
toki suda. Kol zmones tyles tol ir bus toks bardakas.
Teisingas skystis sitas:
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=179&
Kaip bebutu keista reikia vengti degiu skysciu su ugneles logotipu (pridedu)
tai reiskia, kad skystis pagamintas etanolio pagrindu, nors jei jis uzsalo
jame vandens toks kiekis kad jam ugneles deti nereikia :) Vaitspirito
pagrindu pagamintiems produktams dedamas simbolis X oranziniame fone,
sudetyje uzrasas "nafta hidrinta".