Tema: Re: Apklausele: Kiek kainuoja interjero dizainerio paslaugos?
Autorius: gintasma
Data: 2009-12-07 11:10:24
100 Lt/ val.

Man kazkaip nesekesi su dizaineriais. Kazkada buta tvarkem, sutarem ka uz
kiek padarys, pradejom darbus, neperspejusi i atostogas isvaziavo, 3
savaites telefonas ishjungtas buvo, tai nusispjovem, kaip ishmanem taip
pasidarem, po 3 savaiciu atvaro, nu ka cia darom klausia. teko pasiusti
toliau ja.

Dabar name vel uztaikem lyg ir su rekomendacijosmis dizainere, vazinejosi
kokius 2 menesius, ziurim rezultatas 0. Visai ne tai ko norim. Gal netgi ne
taip ishsireishkiau. tiesiog nemato kur yra namo konstruktyvas nejudinamas,
ko keisti jau nebegalima. prisipieshia veju, o paskui stebisia, aaa, rimtai
taip neisheina...

Paskutinis bandymas: po keliu rekomendaciju surizikavom http://vaivart.lt/
nu esam labai patenkinti. mokam 100 lt/ val. bet per 1 val tiek teisingu
minciu pasako, kaip kita bobele po 2 menesiu vazinejimo nepasako. Kadangi
mums nereikia, kad vazinetusi ieshkoti plyteliu ar maishyti dazhu, o reikia,
kad sudeliotu i vietas musu  manomus pasirinkimus. Pvz svetainei,
koridoriams, uzteko 2 valandu aptarimo, akys atsivere. pagal esama naturalu
apsvietima sudeliojo kokios spalvos tinka, kokios netinka, kur tapetas, kur
kokie dekoraciniai elementai ir. t.t. gal nelabai risliai papasakojau cia,
bet esu labai patenkintas rezultatu, ka galima nuveikti  per valanda ar dvi.