Tema: Re: Apklausele: Kiek kainuoja interjero dizainerio paslaugos?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-05 17:43:34
kaina normali
jei i tai ieina:
- patalpu isplanavimas,
- spalvu paletes parinkimas, rekomendacijos kokios firmos pirkti,
- plyteliu, dekoro "suplanavimas", padejimas issirinkti,
- visu grindu dangu parinkimas,
- elektros tasku (rozetes, jungikliai, sviestuvai) suplanavimas,
- baldu modeliu, spalvu parinkimas,
- sviestuvu parinkimas
- baldu (gaminamu, tarkim virtuves) sumodeliavimas,
-uzuolaidu modelio parinkimas,
- prieziura retkarciais, ar viska teisingai daro.

na, tai kaip ir pagrindiniai, dar gali but smulkmenos....

ir dar... jei is tiesu geras int.diz, tai jo paslaugos vertos kiekvieno cento, nes is tiesu nesigailiu, kad rinkausi dizaineres paslaugas:)