Tema: Re: Apklausele: Kiek kainuoja interjero dizainerio paslaugos?
Autorius: 4d
Data: 2009-12-05 12:47:24
laisvai gali kainuoti 10 000 ir daugiau,    darbas gali trukti ir 0,5-1
metus
(aisku ne visa ta laika dirbant tik ji,   bet vazinejimai (autorine
prieziura) desimtis
kartu i objekta,  problemu sprendimas,  interjero ideju pateikimas su 3d
vizualizacijom,
detaliais breziniais, daugelio alternatyviu sprendimu pateikimas (variantais
kiekvieno sprendimo)

>>> Kaunas