Tema: Re: Pelenu issiurbimo kibiras
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-26 16:20:25
Na gal uz 100lt. paimciau :) Jei tinka uz valandos uzvaziuociau.
Vargu ar ten bus principiniu skirtumu. Kazkada senai (kai dar neturejau
zidinio) esu apziurinejes Karcheri firminej parduotuvej Ukmerges gatvej, tai
paradvejai labai labai skeptiskai kalbejo apie konstrukcijos subtilybes,
tipo kibiras ir tiek, bet turi tinkeli ir dvi angas.