Tema: Re: Pelenu issiurbimo kibiras
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-26 09:14:04
Bent tas, kuris pas mane, visu pelenu nesustabdo. Dalis (keli procentai) ju
patenka i siurblio maiseli. Man tai ne problema, nes turiu 30 metu siurbli,
kuri naudoju techniniams poreikiams ir dzin, kad jis kiek pasikms. Maiselio
siurblyje irgi gal 3 metus nekeiciau. Siaip zidini kartais pakuriu nuo
statybu atlikusia mediena, tai kibiras lengavai susiurbia pelenuose likusius
vinis ir varztus.