Tema: Re: Pelenu issiurbimo kibiras
Autorius: gintasma
Data: 2009-11-26 09:11:31
pabandzius toki daikta, tikrai nebesinori atsisakyt, as labai patenkintas.
Sustabdo tikrai tik dalinai, nes pas mane yra tik metalinis smulkokas
sietelis tame kibire. Karta netycia net raudonu zariju prisiurbiau, nes
pelenu apacioje dar nebuvo uzgese, bet niekas nenutirpo :) O kaina 200 Lt
nzn is kur tokia istraukei. gal koki stebuklinga radai.
bauhofe iki 100 kainuoja, o ash pagavau kazhkokia akcija, uzh 50 Lt Einhel
kibira nupirkt.