Tema: Re: Betonavimas. Keli klausimai.
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-11-26 12:08:52
Gipskartonio profilis dvitejo profilio, kai islupsi, liks skyle didziausia,
geriau naudot vamzdi bet koki, is pradziu drebi i linija kas keli metrai
betono pasieniu, dedi vamzdi, padauzydamas - paspausdamas nustatai grindu
lygi pagal gulsciuka arba skaidria zarnele su vandeniu, ta pati padarai kitu
pasieniu, po to siupeliuoji betona i viduri, palygini grubiai siupeliu ir
pripyles koki  metra - pusantro, pratrauki su lygios lentos
kantu,patrombuoji beigi uztrini trintuve, kad pavirsius issilygintu.Lentos
zemyn spausti negalima.Vamzdis turi guleti tiesiai, neislinkes. Kai daeini
iki vamsdziu galo, trauki juos lauk ir su trintuve uzlygini plysius,
reguliuoji lygi toliau ir vel viskas is pradziu.
Is principo lygiui islaikyti tinka bet koks lygus ilgas pavirsius, per
vamzdi paprasciausiai geriau lenta slysta, tenka traukti su kazkokiu tai
kiekiu betono, jei plotis nemazas, tai daro ir dviese-trise.
Nieko sudetingo...