Tema: Re: Betonavimas. Keli klausimai.
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-11-26 10:06:43
Proporcijos kaip visur 1 cemento 4 zvyro, jei gerai islyginsi plota tai
jokiu islyginamuju nereikes, juolab kad plotas koridorius nedidelis. Pats
betonavai 30 kv.m plota pigiausiuoju budu su majakais, paskui kiek
padauziau, palyginaus su pigiausiais plyteliu kliju ir cemento misiniu ir
liuks. Plyteles pirma kart gyvenime dejau. Keturiomis vaiksciodamas rasi
prie ko prikibt, o as ten ant koju vaikstau tai man gerai.