Tema: Re: Betonavimas. Keli klausimai.
Autorius: Driven
Data: 2009-11-26 10:24:00
Yra kazkokie spec. majakai? kazkur nete maciau net su profiliu cd-60 bande
lygiai betonuot :)

Kaip ir viskas aisku. Dekui uz patarimus.

Dabar del tinklelio. Aisku koks reikalingas, bet kas kiek cm reikia deti?
Tarkim jei betono storis 20 cm, tai uztenka vieno per viduri?

Tiesa ir del zvyro. Jei is karjero prisikasiu nesijojes ir t.t. nedares ir
betonuosiu, tai gerai bus?