Tema: Re: Patvirtintas Vilniaus rajono bendrasis planas
Autorius: Silvano
Data: 2009-11-20 11:29:14
lenkiska valdzia tai taip, kalta :)) nes puikiai suvokia, kad tuo momentu,
kai pasileis planavimas vilniaus rajone, baigsis visa ju valdzia, nes bus
isrinkta kita sekanciais rinkimais :)) todel bendrojo plano sprendiniai buvo
ruosiami desimties metu laikotarpiui, o planas patvirtintas praejus 8 metams
:))) be to - tai tik gaires - konkretus sprendiniai bus numatomi
specialiuose teritoriju planuose :))) ir t.t. po poros metu gali paaisketi,
kad jau reikia rengi nauja bendraji plana, nes anie sprendiniai pasene ;)
bet yra kas susiplanuoja ir dabar :) nedaug, po truputi :)
bet as nematau prasmes diskutuoti su trenktu dvyliktoku, kuris slankioja po
miesta ir paveiksluoja svetimas masinas, taip kad baigiam :)