Tema: Re: durnizmas
Autorius: shedeuw
Data: 2009-01-27 14:11:05
Kadangi as pazistu ta zmogu, kurio ebookas buvo paminetas pradiniame Baldocer pranesime, tai jis tikrai nedaro to del reitingo/ratio, uplaudo ir pan. :) Yra paprastesniu budu pasiekti tokius dalykus
O del 2GB RAM nepakankamumo, tai kyla klausimas, koki softa naudoji, ne as su savo priestvaniniu kompu su 256MB, redagavau tik siek tiek mazesnius failus