Tema: Re: durnizmas
Autorius: Wolf@W
Data: 2009-01-27 08:04:21
> "Principas "nepatinka ==> pataisyk" - siuo atveju netinka, <...skipp...>
> cia greiciau ne "pataisyk", o "padaryk",
Čia greičiau ne <"nepatinka ==> pataisyk">, o noras greitai ir neskausmingai
pasikelti reitingus.
Normaliai nu paprastu buitiniu skaneriu galima nuskanuoti, OCR'inti ir
proofread'inti per pusdienį vieną knygą. Tik va matot tada pasidarys ne
200MB, o 1MB - kas iš upload reitingų liks?

> Taip, tu gali jo paprasyti, jog jis padarytu ta ar ana, bet tai ir turi
> buti prasymas be jokio reikalaujancio atspalvio
Aš galiu reikalauti - kokio velnio daryti neaiškios kokybės failus, kurių
nei į kišeninį devaisą įkišti nei normaliai OCR'inti neišeina? Bandžiau
"Auksavirius" įdomumo dėlei paversti tekstu, būčiau paskaitęs Palm'e apie
ką... Tai mano kompas su 2GB RAM pasirodo turi per mažai resursų tokiam
failui atsidaryti... Teks pirkti normalią knygą matyt...

P.S. Apie skanavimus rašau iš praktikos - dižioji dalis PFAF aukso fondo
guli Palm'e .rtf formate...