Tema: Re: haruki murakami ?
Autorius: shedeuw
Data: 2009-01-21 18:13:58
Man visalaik iskyla toks klausimas skaitant apie tavo vis naujus minties vingius, "reformas", fix idejas ir pan. - tau is artimuju rato niekas del to nepriekaistauja, ar tiesiog to neakcentuoja? :)
O kad nebutu offtopicas - man tai priklauso nuo nuotaikos. Kartais patinka, nes jau kaip rase, idomus nenuobodus siuzetai, beto mano megiamas herojaus tipazas (ganetinai vienisas, pesimistiskas, mastytojas). Kartais labai erzina del atrodytu dirbtinai ir "neskaniai" suvelto rasymo ir siuzeto destymo stiliaus, nuejimo i lankas su filosofavimais ir pan.