Tema: Re: Pocketbook 622Touch
Autorius: Bronco
Data: 2012-06-25 17:20:01
On 2012-06-25 12:19, amenox wrote:

> Kas liečia teplionių, nesimato tai visiškai ekrane (nes matinis), nebent
> pavertus prieš šviesą tada taip, bet gi knygos nevartai kampu
> skaitydamas, na ir aišku matytusi ryškiai skaitant tepaluotomis
> rankomis. ;)

Šitą skaitydamas prisiminiau dažnai matomus draugų, pažįstamų ir kolegų
nutepliotus pirštų antspaudais monitorius :) Paklausi jų, o "jums
netrukdo?", atsakymo sulauki "kas?" :) Tai čia gal iš tos serijos bus :)
Nes aš ant Kindle matinio ekrano, jei tik netyčia paliečiu pirštu,
iškart matau antspaudą ir valau jį, nes erzina. Aišku, tikiu, jog daug
žmonių jo nepastebėtų :)

> Touchscreen tiesiog būtinas kai reikia pasinaudot žodynu -
> bakstelėjai ant reikiamo žodžio ir iškart apačioj ekrane vertimas,
> neįsivaizduoju kaip tai realizuot su hardware knopkėm.

Na, taip, tiems kas dažnai naudojasi žodynu ir yra psichologiškai
atsparus ištepliotam ekranui, labai naudinga opcija.

> Skaitau kad čia legenda, pats irgi domėjausi forumuos, dabar yra taip,
> palyginau su senu Sony prs505 ir vizualiai Sony yra tamsesnis ir su
> blogesniu kontrastu. Gaila nėra pažystamo su Sony T1, atostogauja,
> palyginčiau, manau vėliau tai padarysiu. Pasak gamintojo dėl touchscreen
> prarandama 1.5 % šviesumo, kas yra niekingai mažai ir net vizualiai tai
> nepastebima.

Lygint reiktų analogiškus modelius, pvz. Kindle ir Kindle Touch. Aišku,
tai neesminis skirtumas ir jį būtų galima ignoruot.

>tai daviau sau žodį kad daugiau
> tokios klaidos nekartosiu, ebook ištrauktas iš dėžės turi skaityt viską
> ir psio. :)

Tai aš tą patį ir sakiau, jog jis skirtas tiems, kas nori visko iškart
iš dėžės ir už tai pasiryžęs susimokėt :)

> Dėl dėklo sutinku, firminis dėklas didelis privalumas. O kas liečia
> pašvietimą, paprieštarausiu. :) Vienintelis imho šiai dienai rinkoje
> vertas dėmesio sprendimas yr nook'as:
> http://www.barnesandnoble.com/p/nook-simple-touch-with-glowlight-barnes-noble/1108046469?ean=9781400501717
> (yra dar kažkoks sony bet ten ni to)

Teoriškai variantas su išorine lempute akims turėtų būti geresnis, nei
šviečiantis ekranas, bet technologijos žengia į priekį ir gal barnes and
noble kažką pribūrė ir tikrai taip geriau. Nežinau, neteko matyt ir
pabandyt.

> Aš apie jį rimtai galvojau, bet kai paskaičiau kad jį reiks hackinti tai
> nu ina... :) O visi sprendimai su lemputėm yra žaidimai, bo yra
> universalių sprendimų, yra galų gale stalinės lempos so imho lemputė yra
> žaidimas (nekalbant apie tai kad suryja bateriją labai greitai).

Manau, kad apie šią temą kol kas geriau nuomonės nesusidaryk, bent jau,
kol nepabandei Kindle su originaliu dėklu ir lempute. Aš irgi buvau
labai skeptiškas jo atžvilgiu ir galvojau panašiai kaip tu, bet nupirkau
pabandymui ir supratau, jog nenupirkęs būčiau padaręs didelę klaidą. O
bateriją tikrai ryja greičiau, faktas. Tenka kraut ne kartą į mėnesį, o
kartą į dvi savaites. Dyyydelis nepatogumas :)

> Kad biškį overpraisintas sutinku, bet jis to vertas bo nusipirkus gauni
> ebook +nieko nereik ;)

tik kad tas "+ nieko nereik" gal kiek per daug prideda kainoje :)

> P.S. nežinau kas yra sentToreader servisas, bet šiam ebook jau yra wifi
> ir browser ir download

sentToreader yra bookmarkletas arba addonas interneto browseriui, kuris
sukuria browserio valdymo juostoje vieną mygtuką, kurį paspaudus
interneto puslapis suformatuojamas specialiai tavo ebookui ir
automatiškai nusiunčiamas į jį. Todėl šitas servisas padaro nedidelę
revoliuciją tame, kaip galima skaityti straipsnius iš interneto.
Faktiškai, bet kurį ilgesnį straipsnį aš kompiuteryje nebeskaitau, o
nusiunčiu vieno mygtuko paspaudimu į Kindle ir skaitau jame man patogiu
laiku. IMHO, bet vien šitas servisas prideda 50 proc. vertės prie Kindle.

http://sendtoreader.com