Tema: Re: Pocketbook 622Touch
Autorius: amenox
Data: 2012-06-25 13:19:35
Na šiek tiek paoponuosiu. :)

news:js7a5l$5kb$1@trimpas.omnitel.net...

> Būtų jis 1.5-2x pigesnis gal ir galima būtų drąsiai rekomenduot.

Sutinku.

> Pirma, touchscreen ebook skaityklėje yra beveik beprasmiškas reikalas, nes
> pagrindinė ebook užduotis yra patogiai puslapius vartyti, o ne ekraną
> nešvariomis rankomis teplioti. Mygtukai ekrano šonuose tam tinka idealiai.
> Aš jei netyčia pirštų antspaudą ant kindle ekrano uždedu, iškart puolu
> valyti, nes erzina.

Ne taip visiškai beprasmiškas, visų pirma ten nereik braukt kaip įprasta
Andoiduos, užtenka bakstelti pirštu bet kuriam šone ir puslapis perverčiamas
į priekį, ir apačioje kampuos bet kur perverčiamas atgal. Na ir beabejo yra
dvi dyyydelės hardware knopkės jei kam tai erzina.  Kas liečia teplionių,
nesimato tai visiškai ekrane (nes matinis), nebent pavertus prieš šviesą
tada taip, bet gi knygos nevartai kampu skaitydamas, na ir aišku matytusi
ryškiai skaitant tepaluotomis rankomis. ;) Touchscreen tiesiog būtinas kai
reikia pasinaudot žodynu - bakstelėjai ant reikiamo žodžio ir iškart apačioj
ekrane vertimas, neįsivaizduoju kaip tai realizuot su hardware knopkėm.
Antras dalykas - pažymėt reikiamą tekstą, trečias - labai patogu masteliuot
teksto dydį, na ir ketvirtas - apkropint pdf,djvu failą jei paraštės per
didelės.

> Antra, touchscreen opcija tik pablogina ekrano savybes. Nežymiai, bet
> pablogina.

Skaitau kad čia legenda, pats irgi domėjausi forumuos, dabar yra taip,
palyginau su senu Sony prs505 ir vizualiai Sony yra tamsesnis ir su
blogesniu kontrastu. Gaila nėra pažystamo su Sony T1, atostogauja,
palyginčiau, manau vėliau tai padarysiu. Pasak gamintojo dėl touchscreen
prarandama 1.5 % šviesumo, kas yra niekingai mažai ir net vizualiai tai
nepastebima.

> Trečia, tai, kad daiktas "out of the box" skaito daug formatų yra pliusas,
> bet įvertinus faktą, jog tiek Kindle, tiek ir kiti populiariausi ebooksai
> puikiai jailbreak'inasi ir į juos instaliuojasi kartais net dar daugiau
> formatų virškinančios skaityklės, šitas pliusas nebėra esminis.

Kalbam apie ebook, o ne apie planšetniką, aš kai turėjau senąjį prs505 mane
biškį užknisdavo tie custom rom, konvertavimai į kažkokį griobaną formatą
nes esamo neskaito sony ir pan. tai daviau sau žodį kad daugiau tokios
klaidos nekartosiu, ebook ištrauktas iš dėžės turi skaityt viską ir psio. :)
Iš kitos pusės aš manau kad Android paverčia ebook įprastu planšetniku su
e-ink ekranu, kas nėra labai gerai. Pocketbook kurtas ukrainiečių, kurie
orientavosi vien ant ebook privalumų, t.y. knygų skaitymo, ir tai matosi.
Pocketbook pagrindas ir daugiausia nustaymų - eknygos, aš dar neradau ko man
reikia ir ko nėra tuo atžvilgiu. :)

> [...]
> lempute. Visi ebook'sai, kurie tokio daikto neturi, automatiškai turi
> rimtą minusą. Aptariamas ebook būtent ir turi šitą didelį minusą. Šitame
> punkte privalau dėti IMHO, nes tikrai atsiras žmonių, kurie tvirtins
> priešingai, jog tas dėklas visai nereikalingas. Sutinku, yra žmonių, kurie
> mėgsta gyventi ir skaityti prie ryškios kambario šviesos. O aš tikrai ne
> iš tų žmonių rato, todėl maždaug 2/3 laiko Kindle skaitau įsijungęs dėklo
> lemputę. Jei kas būtų anksčiau pasakęs, jog su ja skaityti maloniau, nei
> įsijungus stalinę lempą, tikrai būčiau nepatikėjęs, bet yra būtent taip.

Dėl dėklo sutinku, firminis dėklas didelis privalumas. O kas liečia
pašvietimą, paprieštarausiu. :) Vienintelis imho šiai dienai rinkoje vertas
dėmesio sprendimas yr nook'as:
http://www.barnesandnoble.com/p/nook-simple-touch-with-glowlight-barnes-noble/1108046469?ean=9781400501717
(yra dar kažkoks sony bet ten ni to)
Aš apie jį rimtai galvojau, bet kai paskaičiau kad jį reiks hackinti tai nu
ina... :) O visi sprendimai su lemputėm yra žaidimai, bo yra universalių
sprendimų, yra galų gale stalinės lempos so imho lemputė yra žaidimas
(nekalbant apie tai kad suryja bateriją labai greitai).

> Reziumuojant, neblogas, bet overpraisintas gaminys, skirtas žmonėms, kurie
> nori didelio ebook formatų palaikymo, bet tingi prie to nagus prikišti
> patys.
>
> Kindle + kindle dėklas su lempute + jailbreak + sentToreader servisas =
> idealus ebook už labai gerą kainą. IMHO.

Kad biškį overpraisintas sutinku, bet jis to vertas bo nusipirkus gauni
ebook +nieko nereik ;)

P.S. nežinau kas yra sentToreader servisas, bet šiam ebook jau yra wifi ir
browser ir download
IMHO. ;)