Tema: Re: Pocketbook 622Touch
Autorius: zauras
Data: 2012-06-24 14:52:59
Gal ir neblogas devaisas, tačiau jei jau kas gundysis, tai rekomenduosiu savo ruožtu visgi pirkti Sony PRS-T1 ir čia paargumentuosiu, kodėl.

T1 naudoja Android OS ir yra senokai jailbreikintas. T.y., jame galima naudotis daugeliu šiai OS skirtų programų. Žinoma, reikia pasitikrinti, ar jos palaiko E-Ink ekraną.
Taigi, skaitomų formatų palaikymas išsiplečia iki Android readerių galimybių:
CoolReader (.fb2, .fb2.zip, .txt, .rtf, .doc, .epub, .chm, .pdb, .prc, .mobi)
OfficeSuite Viewer (DOC, DOCX, TXT, XLS, XLSX, CSV, PPT, PPTX, PPS, PPSX, PDF)
Orion Viewer (.djvu. .pdf).

Kitos programos, pvz. man aktualus Total Commander for Android + FTP plugin.
Debesis kito softo (kiekvienam aktualumas skiriasi) - papildomi žodynai, klaviatūros, žaidimai (šachmatai, go, sudoku ir t.t.), kalkuliatoriai ir t.t.

Taigi:
Parametrai abiejų skaitytuvų beveik tokie patys (PocketBook'as šiek tiek sunkesnis, Sony T1 nėra vartotojų profilių), tačiau Sony dar prisideda Visiška Laisvė tvarkytis kaip nori.