Tema: Re: Kobo e-reader - reik nuomoniu
Autorius: Ramaas
Data: 2012-04-04 15:27:32
tai kad neparduosi
Sony Reader PRS-600 su lieciamu ekranu uz 450lt siulo
R.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų news:jlhe6a$v1b$1@trimpas.omnitel.net...

Pirk ish manes pas manes 6.000.000 bus parasyta.

"Ramaas"  wrote in message news:jlhdsc$ukq$1@trimpas.omnitel.net...

zmogus kuris pardave man parasyta buvo aprasyme ziurejau nesiky
60 000
Galim sakyt kad klaida,
bet pagal akuma (o tai nebetkoks akumas pagal dydi) laiko ijungta
i budejima per pusmeti ne 10% nenusedo, kai ijungiau padejau ir uzmirses
skaitykle
buvau.

R.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O vat Ramo shaltinis su tokiais niekingais skaiciais net neprasidetu.

"saimhe"  wrote in message news:jlh9po$q0l$1@trimpas.omnitel.net...

> Reiktu kazkaip gamintoja informuot, nes jie kazkaip to nezino

  Man googlyje "Gorld 600TW" oficialus puslapis taip ir neišlindo, vyrauja
atsiliepimai. Juose skaičius tas pat, 6000.

--
  saimhe