Tema: Re: Kobo e-reader - reik nuomoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-04 12:46:49
Reiktu kazkaip gamintoja informuot, nes jie kazkaip to nezino ir iki shiol
galvoja, kad tik 6000 puslapiu galima perziuret.

"Ramaas"  wrote in message news:jlh4ha$k5u$1@trimpas.omnitel.net...

Charakteristikos:
Ekrano dydis - 6 coliai;
GSM trijų dažnių (900/1800/1900 MHz), EDGE;
Integruotas bluetooth;
Integruotas WiFi;
MP3 grotuvas (WMA, OGG, MP3); MP3, WAV, AAC, AMR, WMA, MIDI.
FM radijo imtuvas;
Integruotas garsiakalbis;
Kalendorius, žadintuvas, užduočių planuoklis;
Akumuliatorius 3000 mAh; 3h kalbant ir 60 000 apvertimu lapais
Išmatavimai 190x120x9.8mm;

"eyafalayokull"  parašė naujienų news:jlh08c$f9e$1@trimpas.omnitel.net...

iš kur paemei tą 60.000 ? gal nubrauktum bent 1 nulį ?