Tema: Re: Kobo e-reader - reik nuomoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-04 11:27:59
Tai jei skaityti viena puslapi 10 sekundziu ir tai daryti po 8 valandas
kasdien - prisireiks bent poros menesiu. Speju, kad negyvenamojoj saloje ir
be to butu kas veikt.

"amenox"  wrote in message news:jlh0cb$fen$1@trimpas.omnitel.net...

O tu pats bandei tiek perverst kol nenusėdo baterija? Apie marketingą
nepasakosiu, pabandyk ir pats suprasi. :) Dar siūlau apie ličio baterijas
pasiskaityt profilaktiškai.