Tema: Re: Adamkaus knyga PASKUTINE KADENCIJA
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-27 23:14:29
nu sorry, kad grubia, bet jei jau tokioj situacijoj kazkas debilas - tai
nebent tamsta...

On 2011-11-23 15:05, rr wrote:

> Nebent daug siurbei, ir niekuo nesidalinai. Gudručių niekur nemėgsta :)

Gal su skaitymu problemos? Ishmete nes per ilgai nieko NEVOGIAU. Tai
reishia kad nieko nesiunciai ish tos Linkomanijos, nes tingejau. Ar tai
po menesiu ar dvieju jie meta lauk vartotojus.

"Normalus" Linkomanijos juzeris turi kiekviena diena pumpinti po
bilenkiek daug, ir dar laikyti po to kitiem kazkuri tais laika ta ka
parsipute. Ash tokiem zhaidimam elektros nenoriu naudoti, tai ir budavo
epizodinis naudojimasis, kol neishmete.

Reitingas mano buvo apie 4x zhalias, tai yra pasharinau 4x daugiau nei
parsipumpinau.

N. M.