Tema: Re: Adamkaus knyga PASKUTINE KADENCIJA
Autorius: RaR
Data: 2011-11-19 21:15:20
Na, gal nesu toks jaunas ir išpindėjęs, todėl man panašūs svarstymai
kvepia kažkokiu nupušimu. Atrodo, jei esi linkęs kažką pasivogti ir
surandi kas tau padeda tai padaryti - pasinaudoji paslaugomis ir tyli
sau kamputyje. O čia, matai, bendruomenė nepatinka, samprotaujama apie
moralės kodeksus ir pan. Kalbama juk ne apie kažkokias komunas, kur visi
dalijasi savo darbo rezultatais, o apie vagių susibūrimus. Išpindėjimas
kažkoks ir tiek.