Tema: Re: Papasakokit apie Kindle 3...
Autorius: Nerijus
Data: 2012-01-09 11:45:54
On 2012-01-09 10:36, kaleda wrote:

> A4 dar nemėginau.
> Bet daugumą PDF'u su PyPDF (http://pybrary.net/pyPdf/) apkarpau
> nereikalingas paraštes. Jei tai skanuoti (ar paruošti spausdinimui) 2in1
> lapai - juos atskiriu. Jau kelioliką procentu erdvės sutaupai.
> Jei šriftas dar per mažas - verčiu kindle horizontaliai.
>
> Zoom manau blogas sprendimas.
> Nu bent jau ne man, kad kiekviena eilutę horizontaliai scrollinti.

	Man zoom'as butu gerai, bet kindlas nemoka lanksciai zuminti, tai yra
negalima paciam ivesti zoom procento. O tie procentai, kurie yra, tai
vienas per didelis o kitas per mazas. :-(

	Kadangi tekstas dviem stulpeliais, tai patogus zoom procentas man
puikiai tiktu, jei galeciau prizuminti taip, kad vienas stulpelis kaip
tik tilptu per kindlio ploti.

	N. M.