Tema: Re: Papasakokit apie Kindle 3...
Autorius: kaleda
Data: 2012-01-09 10:36:33

> Apie ryderi, tai ash kalbu apie softa - pdf ryderi. Kindlo keisti kolkas
> nezhadu.

A4 dar nemėginau.
Bet daugumą PDF'u su PyPDF (http://pybrary.net/pyPdf/) apkarpau
nereikalingas paraštes. Jei tai skanuoti (ar paruošti spausdinimui) 2in1
lapai - juos atskiriu. Jau kelioliką procentu erdvės sutaupai.
Jei šriftas dar per mažas - verčiu kindle horizontaliai.

Zoom manau blogas sprendimas.
Nu bent jau ne man, kad kiekviena eilutę horizontaliai scrollinti.

P.S.
Kas liečia LonelyPlanet - nusprendžiau, kad reikėtų juos sukarpyti po
teksto stulpelį į puslapį - tada jau ko gero bus "vartojamas" daiktas.

--
Kalėda